divendres, 23 de novembre del 2012

Bolets amb botifarra i mongetes


L’altre dia vam anar a buscar bolets i vam trobar una mica de tot: rovellons, llenegues, fredolics i camagrocs

Havíem sortit a cap a migdia i vam tornar a casa a mitja tarda, sense dinar, o sigui que teníem força gana. Com que tenia botifarra crua i botifarra negra i un pot de mongetes seques cuites, vaig pensar fer un dinar-berenar ràpid amb aquests ingredients i els bolets que havíem collit. 

El resultat el teniu a la vista: boníssim!





 

Ingredients:      Bolets (rovellons, llenegues, fredolics i camagrocs)
                          Botifarra crua (de la Xarcuteria Planas, és clar)
                          Botifarra negra (de la Xarcuteria Planas, és clar)
                          Mongetes seques cuites
                          Cansalada viada
                          All i julivert
                          Sal i pebre negre


Preparació:

Primer vaig netejar i trossejar els bolets, i els vaig posar en una paella que donessin l’aigua. Després els hi vaig posar sal i pebre i els vaig sofregir amb un mica d’oli i all i julivert trinxats. 

A una altra paella vaig posar les botifarres tallades a rodanxes i les vaig coure amb una gota d’oli.

Per altra banda vaig rossejar la cansalada tallada a trossets, hi vaig afegir les mongetes i un vaig sofregir una mica tot junt.

Després vaig ajuntar-ho tot a una de les paelles i ho vaig deixar coure un minuts tot junt.


Les quantitats a posar dels diferents ingredients depenen dels gustos de cadascú. Jo us recomano, però, posar aproximadament la meitat de botifarra negra que de botifarra crua, perquè no predomini massa el gust d'aquesta i emmascari el dels bolets.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada