diumenge, 6 de març del 2016

Pizzetes amb "tortillas" mexicanes



Mai havia fet cap plat amb “tortillas” mexicanes, i un dia vaig veure al blog de la Pilar Les receptes que m’agraden, unes pizzes que en lloc de la clàssica massa de pizza tenien com a base una “tortilla”. Em va semblar una bona idea i vaig decidir provar-ho... i va ser tot un èxit!.

Es preparen en un moment, perquè ja tenim la base feta i cuita. Només cal posar-hi per sobre el que ens vingui de gust i posar-les al forn uns 10’. Com que la base es molt prima, queden unes pizzes molt lleugeres. 

Ara a casa sempre tinc un paquet de “tortillas”, i així si vaig molt atrafegada puc improvisar el sopar en un moment...








Ingredients:     “Tortillas” de blat de moro
                         Tomàquets madurs
                         Tonyina de llauna en oli d’oliva
                         Mozarella ratllada
                         Orenga
                         Sal


 



 
Preparació:

Encenem el forn a 180ºC.

Ratllem els tomàquets (també podem fer servir tomàquet en conserva).

Cobrim una safata d’anar al forn amb paper vegetal i hi posem 2 “tortillas”.





 
Repartim el tomàquet ratllat per sobre de les tortilles amb una cullereta. Ho empolsinem amb una mica de sal i d’orenga.






 Obrim les llaunes de tonyina i escorrem bé l’oli. 

Esmicolem la tonyina i la repartim per sobre del tomàquet.




 
Ho cobrim amb la mozzarella ratllada (podem substituir la mozzarella per emmental ratllat o unes llesques primes de formatge havarti o qualsevol altre formatge que tinguem que es fongui).






 Ho posem al forn uns 10’, fins que veiem que el formatge s’ha fos i que les vores de les “tortillas” comencen a torrar-se.

I ja està!






 Bon profit!









1 comentari:

  1. Carai que receta mas buena y facilita.Me quedo con tu receta con tu permiso.Bssss

    ResponElimina