dimarts, 16 de gener del 2018

Bocinets de pollastre arrebossats


Aquesta recepta la vaig veure al blog lesreceptesdelmiquel i em va semblar que era una bona manera de fer un pollastre diferent...

Ho vaig provar un dia per sopar, acompanyat d’un puré de patates, i ens va agradar molt. És un arrebossat, però com que es cou al forn queda molt lleuger.

Crec que també pot ser una bona opció per un aperitiu o un pica-pica, punxant els trossos de pollastre amb pals de brotxeta... Ho hauré de provar!







Ingredients:

Per al pollastre:    Pit  de pollastre desossat     
                           Pebre vermell de La Vera (dolç, i una mica de picant)  
                           Sal i oli d’oliva 
 



Per l’arrebossat:  Formatge ratllat (jo vaig barrejar grana padano i maó
                           Farina de galeta

(aproximadament meitat formatge i meitat farina de galeta)

La recepta original feia servir galetes salades trinxades amb la picadora en lloc de farina de galeta. El primer cop que la vaig fer ho vaig fer així i la segona amb la farina de galeta, i la veritat és que no vaig trobar que el resultat fos gaire diferent, o sigui que ho he seguit fent amb farina de galeta, que dóna menys feina.
 
 
Elaboració:

Tallem el pollastre a daus petits, de mossegada. 




Salem els trossets de pollastre i els posem dins d’una bossa de plàstic. 

Hi afegim un raig d’oli i el pebre vermell. 

Ho barregem bé movent-ho amb la bossa i ho deixem a la nevera com a mínim 1 hora perquè el pollastre s’impregni bé.

(També podem barrejar bé l'oli, la sal i els pebres en una tasseta i després abocar-ho a la bossa)

Escalfem el forn a 200ºC.

Barregem el formatge ratllat i la farina de galeta en un bol. 

Hi afegim el pollastre i ho barregem bé, fent servir les mans, perquè tots els trossos quedin ben arrebossats (també ho podem fer posant el formatge i la farina de galeta dins d’una bossa de plàstic, afegir-hi el pollastre i moure’l bé amb la bossa, com hem fet amb l’adobat…).

Posem els trossos de pollastre a una safata d’anar al forn, repartits de manera que no quedin apilotats.






Ho coem al forn de 20 a 30’ fins que veiem que estan torradets. (El temps del forn dependrà de la mida dels trossos de pollastre...) .






Ho podem servir amb una mica d'amanida o amb un puré de patates







 Boníssim!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada